Thursday, August 7, 2014

Hari ini dalam sejarah

Aku mulakan dengan kehidupan saat mulanya aku bergelar seorang isteri...
Orang panggil aku Niza dan name cik abang kesayangan hamba Iskandar
Lame la gak bercinta ( kononnye la kan) , dari tahun 2 mase amik diploma dulu...
Kitorang selamat bertunang 14/2/2009... x sampai setahun ..
Akhirnya tamatlah percintaan kitorang pada 7/11/2009 ....

Meh nak imbau sikit malam bersejarah kitorang.. sebelum ade satu cerita nak story pasal malam nikah tu..

Nak dijadikan cerita , malam tu ade Final Liga Super, tah camne lak depan umah aku tu ade hamba Allah yang baik hati dipasangnya skrin besar ( ala..macam kedai mamak tu!!!) utk tayang perlawanan bola tu... Tok Kadi pulak datang lewat sebab kena hadir ke tempat kematian dulu..Tok Kadi sampai dekat kul 10 gak la.. Boleh tak Tok Kadi tu sampai2 je duduk melepak ngan budak2 tengok bola tu.. Yang kitorang kat dalam ni punya berdebar dok menunggu dia dari tadi tak sampai2. La...Tok Kadi tu penyokong Kelantan upanya... Tapi apepun kami selamat diijab kabulkan malam tu.. Terima kasih Pak Imam Nawang, terima kasih utk kaum keluarga, sahabat-handai yang hadir, dan terima kasih kepada jiran tertangga yang menjadi tukang masak untuk wedding aku tu...

Jom nak imbau sikit gambar-gambar wedding tu...

Kitorang pilih green apple utk malam nikah tu...





No comments:

Post a Comment