Thursday, August 7, 2014

Studio dan Outdoor Shooting

Sebenarnye studio ngan outdoor shooting ni termasuk sekali pakej mase majlis kat Pahang dulu dengan photograper professional Roland Hashim ... so kitorang layan je la.. kata total package kan ...
Ini kat Masjid Wilayah ... orang gi masjid buat amal ibadat, kitorang gi posing pulak kan ...

ni kat area Dataran Merdeka .. Jangan main2 tau.. tiang tu tiang bertuah tu.. Ramai pasangan pengantin amik gambar ngan tiang tu. Bukan kitorang je...

Ni kat KLCC lak .. mcm mane la aku boleh terjebak sampai sampai KLCC .. ni kat tepi jalan je. dah la time tu sesak orang balik keje .. Malu aku nak posing ...


KLCC.. mase shooting tu suami aku lebih  mesra kamera dari aku.. Biasanya lelaki ni x nak sgt amik2 gambar.. ini dia yang lebih dari pompuan kan ...

This is the real picture of  KL Twin Tower ...

Ni lain2 gambar suami aku kat studio je dekat area Bukit Antarabangsa .. ade gaya Hang Tuah tak.. ha..ha..ha...
Cukupla gambar dia je sebab gambar2 aku x boleh ditonton oleh yang bukan muhrim ....


No comments:

Post a Comment